Nasza historia

asiandivers

Asian Divers – Polska Baza i Centrum Nurkowe w Tajlandii na Phuket

Kiedyś, kiedy jeszcze mieszkaliśmy w Polsce, każde z nas trudniło się pracą biurową, spędzając przepisowe 8 godzin za biurkiem, a nurkowanie było możliwe głównie w czasie wakacji. Stopniowo poznaliśmy Egipt, Chorwację, Hiszpanię, Bałtyk, Kamieniołomy w Czechach i Polsce, polskie jeziora. Zawsze lubiliśmy podróże i docieranie na „koniec świata” czasem w prymitywnych warunkach. Pasja zaczęła przeradzać się w chęć robienia tego na co dzień. Tak powstała myśl – Polska baza i centrum nurkowe w Tajlandii  wydawała się niedoścignionym marzeniem. Mało kto o tym marzyl nie wspominając o realizacji. Postanowiliśmy wówczas, że jeśli zajmiemy się kiedyś turystyką, będziemy organizować wakacje tak, jak chcielibyśmy by były organizowane dla nas. Dziś traktujemy to motto jako najważniejszą misję naszej działalności. I faktycznie któregoś dnia postanowiliśmy, że czas zrezygnować z naszych dobrze płatnych etatów i zająć się realizacją marzeń. Na nasz nowy dom wybraliśmy jedno z z piękniejszych miejsc świata, zarówno pod względem bogactwa krajobrazu jak i nurkowym – Tajlandię. Ostatnio dorosły syn Piotra powiedział, że “jesteśmy żywym dowodem na to że można żyć z marzeń” To prawda!

W 2006 roku otworzyliśmy nasze Polską Bazę i  Centrum Nurkowe w Tajlandii na wyspie Phuket. Wybraliśmy je jako najlepsze miejsce wypadowe na nurkowiska Tajlandii i Birmy i jedno z lepszych na wyprawy nurkowe po całej Azji Pd-Wsch. Znamy polskie wymagania i upodobania, a będąc tu na miejscu potrafimy dostosować naszą ofertę do indywidualnych wymagań. Nasze informacje są rzetelne, i aktualne, a nie skopiowane z folderów reklamowych. Znamy Tajlandię “jak własną kieszeń”. Doradzając naszym klientom jakie hotele wybrać, widzimy czy obok właśnie toczy się hałaśliwa budowa, czy wszystko jest w porządku. Wiedząc, co chcecie zobaczyć, od razu wiemy jaką wycieczkę możemy Wam zaproponować. Znamy doskonale tutejsze miejsca nurkowe : wyspy Similany , Richelieu Rock , Koh Tachai, Koh Bon, Phi Phi i inne.

Jako polskie centrum nurkowe na Phuket, w Tajlandii, zajmujemy się udzielaniem pomocy w organizacji wakacji. Są to przede wszystkim nurkowania, ale także coraz bogatsza oferta lądowa, stanowiąca uzupełnienie czasu spędzonego pod wodą. Wynajmujemy miejsca na łodziach dla naszych klientów i staramy się towarzyszyć im w czasie pod- i nadwodnych wypraw. Wprawdzie pod wodą język rodzinny podobno nie ma znaczenia, ale po nurkowaniach zawsze miło porozmawiać po polsku.

Zajmujemy się prowadzeniem grup pod wodą, szkoleniami PADI oraz organizacją wycieczek lądowych. Nasza oferta jest bogata i każdy znajdzie dla siebie coś ciekawego. Cieszymy się z faktu, że czujecie się u nas dobrze i możecie poznawać z nami najpiękniejsze zakątki Tajlandii.

Naszym mottem jest bezpieczeństwo. Jesteśmy certyfikowanymi instruktorami PADI, instruktorami pierwszej pomocy EFR, posiadamy stosowne uprawnienia i ubezpieczenia. Traktujemy bezpieczeństwo jako pierwszy punkt naszego biznesowego dekalogu. Jesteśmy stowarzyszeni w TAT (Tourism Authority of Thailand) – odpowiedniku Polskiej Izby Turystyki i posiadamy stosowne wymagane prawem ubezpieczenia.

Oprócz całorocznej oferty nurkowej w Tajlandii, prowadzimy wyprawy nurkowe. Ich celem jest dotarcie do pozostałych najpiękniejszych nurkowisk świata, których większość jest zlokalizowana właśnie w Azji Południowo-Wschodniej. Wyprawy zawsze łączymy z pakietami lądowymi, chcąc wykorzystać naszą obecność w trudno dostępnych, często dzikich miejscach. Realizujemy nurkowania i część lądową tak, jak chcą nasi klienci – czasami jest to trekking po dżungli, a czasem po prostu zwiedzanie zabytków. Miejsca, w których wielokrotnie zrealizowaliśmy wyprawy i prowadziliśmy nurkowania to: Malezja – zarówno kontynentalna jak i na Borneo i Sipadan: Indonezja na Bali, Komodo, Raja Ampat, Sumatrze, Flores; Birma; Kambodża; Filipiny; RPA; Mozambik; Polinezja Francuska; Brazylia; Kostaryka.

W marcu 2009 Piotr został certyfikowany jako czwarty polski Course Director PADI, dołączając tym samym do grona najwyższej jakości specjalistów. Na całym świecie jest niewiele ponad tysiąc osób o takich kwalifikacjach, co stanowi około 1% instruktorów nurkowania PADI. Ponadto Piotr jest Instruktor Trenerem EFR, Instruktor Trenerem nurkowań technicznych DSAT Tecrec, Instruktorem technicznym TDI, Instruktorem Advanced Wreck, Cavern, Intro to Cave, zaawanasowanym nurkiem jaskiniowym i rebreatherowym. Kilknij tutaj, aby dowiedzieć sie więcej o Piotrze.